Sunday, July 1, 2012

आमाको पुटि चुसेको


कुरा यो बर्षकै हो । म बुबा र आमा कामको सिलसिलामा गोठमा गएको थिए । राति अबेर सम्म पनि हामी खेतको काम गर्दै थिय । हामीहरुले दिउँसो खाजा सँगै अलि अलि जाँड पनि सेवन गनेको थिए । बुवा ले अलि बढि पिउनु भएको थियो । भने मलाइ पनि त्यति खाने बानी नभएको हुँदा अलि कति खाँदा मात्र पनि लागिसकेको थियो । राति अनि ढिला भएकोले हामी गोठमै सुत्ने कार्यक्रम मिलयौ । गोठमा एउटै मात्र कोठा थियो । हामी सबै जना त्यही सुत्यौ । बुवा लाइ अलि बढि जाडले लागेको हुनाले चादै सुत्नु भयो म र आमा सँगै सुतिरहेको थियो । मलाइ अलि अलि जाडले लागिरहेको थियो भने आमाले पनि पिउनु भएको थियो । मैले विस्तारै आफ्नो मुख आमाको मुख नजिकै लगे । आम मस्त सँग सुतिरहेको थियो भने उनमो मुख सँगै मेरो मुख लग्गा मलाइ कता कता रमाइलो हुन थाल्यो । मेरो मुखलाई अझ नजिक लगे । मेरो मुतुको धड्कन झन् झन तेज हुन थाल्यो । भने आमाको सास फेराइ पनि अलि अलि बिस्तारै चाडो भएर आएको मैले महसुस गर्न थाले । विस्तारै मैले उनको ओठमा चुस्न थाले उनले पनि केही भनिन मलाइ झन् झन रमाइलो हुँदै थियो । विस्तारै मेरो हातहरुको उनको स्तन मा लागे र सुस्सुमाउन थाले । उनी त झन् चुप लागिन मेरो साहस झन् बढ्न थाल्यो । बिस्तारै मैले मेरो मुख उनको योगिमा लगेर विस्तारै चुस्न थाले। उनी झन् इमोशनमा आएर खुटा फटाउन लागे र मैले विस्तारै विस्तारै मैले उनको यानिलाइै चुस्न थाले । उनी झन् रमाइलो मान्दै आवाज निकाल्न थालिन आ.......आ.............मुँ....मुँ।।

2 comments: